Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε ανελκυστήρες κάθε μέρα, σπάνια σκεφτόμαστε την τεράστια εργασία που κάνουν ή πώς καταλήξαμε σε αυτήν την τεχνολογία. Ας ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία τους και μερικά ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με αυτή τη ζωτικής μορφή μεταφοράς.
Σας παρουσιάζουμε μερικά στατιστικά σχετικά με τη χρήση του ανελκυστήρα:
· Υπάρχουν περίπου 900.000 ανελκυστήρες που λειτουργούν σήμερα
· Ο μέσος χρήστης κάνει 4 ταξίδια μεταφοράς με ανελκυστήρα ημερησίως
· Υπάρχουν περίπου 325 εκατομμύρια διαδρομές με ανελκυστήρα κάθε μέρα (οι κυλιόμενες σκάλες κατά μέσο όρο 245 διαδρομές ανά ημέρα)
· Κάθε ανελκυστήρας μεταφέρει 20.000 άτομα το χρόνο
· Όλοι οι ανελκυστήρες φέρουν μαζί το ισοδύναμο του πληθυσμού της γης κάθε 3 ημέρες
Με τους ανελκυστήρες στις ΗΠΑ μεταφέρονται 1,36 δισεκατομμύρια μίλια το χρόνο
Η αψίδα της πύλης του Σαιντ Λούις ένα μνημείο 192 μέτρων στο Σεντ Λούις, στο Μισούρι, στις Η.Π.Α., η ψηλότερη αψίδα του κόσμου, το ψηλότερο ανθρωποκατασκευασμένο μνημείο στο Δυτικό Ημισφαίριο
Ο ανελκυστήρας Lacerda στη Βραζιλία, ο πιο πολυσύχναστος ανελκυστήρας στον κόσμο, μεταφέρει 900.000 άτομα κάθε μήνα (με μέσο όρο τα 30 δευτερόλεπτα ταξιδιού το λιγότερο)
Το κτίριο Umeda Hankyu στην Οσάκα της Ιαπωνίας – κάθε ένας από τους 5 ανελκυστήρες έχει χωρητικότητα μέχρι και 80 επιβάτες
Ο ανελκυστήρας Hammetschwand στη λίμνη Lucerne της Ελβετίας είναι ο μεγαλύτερος υπαίθριος ανελκυστήρας στην Ευρώπη
Το Aquadom στο Βερολίνο της Γερμανίας καθώς περνάει από το μεγαλύτερο κυλινδρικό θαλάσσιο ενυδρείο στον κόσμο
Ο ανελκυστήρας Bailong στο Χουνάν, της Κίνας καθώς είναι ο ψηλότερος γυάλινος ανελκυστήρας στον κόσμο
Το Luxor Hotel στο Λας Βέγκας, διαθέτει κλίση 29 μοιρών μέχρι την Πυραμίδα
Οι πρώτοι ανελκυστήρες μπορεί να έχουν εμφανιστεί στην αρχαία Ελλάδα. Εμφανίστηκαν από την εποχή του μαθηματικού Αρχιμήδη γύρω στο 235 π.Χ. και χρησιμοποίησαν ένα σύστημα τροχαλιών και βαρούλκων. Κάποιοι πιστεύουν ότι οι ανελκυστήρες μπορεί να είχαν εφευρεθεί ακόμα πιο πριν, καθώς οι αρχαιολόγοι έχουν βρει άξονες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για ανελκυστήρες από αρκετούς αρχαίους πολιτισμούς. Οι ανελκυστήρες ήταν σίγουρα παρόντες στο ρωμαϊκό Κολοσσαίο και οι ανελκυστήρες μικρών καλαθιών χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών μέχρι τα ορεινά μοναστήρια κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα.
Οι εφευρέσεις του υδραυλικού και του ηλεκτρικού ρεύματος έφεραν τους πρώτους σύγχρονους ανελκυστήρες. Το 1852, ο Αμερικανός εφευρέτης Elisha Graves Otis δημιούργησε την πρώτη συσκευή ασφαλείας που εμπόδισε την πτώση της καμπίνας εάν το κύριο καλώδιο έσπαγε. Η συσκευή εγκαταστάθηκε στο Crystal Palace της Νέας Υόρκης το 1854. Ο πρώτος ανελκυστήρας επιβατών εγκαταστάθηκε το 1857. Ο Γερμανός εφευρέτης Werner von Seimer δημιούργησε τον πρώτο ηλεκτρικό ανελκυστήρα το 1880.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Fast Co., οι ανελκυστήρες κάποτε ονομάστηκαν κινητά δωμάτια. Περιλήφθηκαν στο εσωτερικό τους πολυέλαιοι και περίτεχνα έπιπλα και χαλιά. Οι επιβάτες έγιναν πιο άνετοι καθώς καθόντουσαν μεταφερόμενοι από όροφο σε όροφο.
Κάποτε θεωρήθηκε ότι το κάθετο ταξίδι θα μπορούσε να σας κάνει να αρρωστήσετε. Υπήρχε στην πραγματικότητα μια κατάσταση που ονομάστηκε “ασθένεια ανελκυστήρα” και θεωρήθηκε ότι προκλήθηκε από την ξαφνική κίνηση των εσωτερικών οργάνων όταν ο ανελκυστήρας σταματούσε.
Πριν από τους ανελκυστήρες, οι ανώτεροι όροφοι ενός σπιτιού ή ενός ξενοδοχείου ήταν αποκλειστικά για υπηρέτες ή ενοικιαστές χαμηλού ενοικίου, οι οποίοι έπρεπε να περπατήσουν και να ανεβούν όλες τις σκάλες. Η έλευση των ανελκυστήρων σήμαινε ότι οι πλούσιοι θα μπορούσαν εύκολα να μεταφερθούν στους επάνω ορόφους. Συνειδητοποίησαν επίσης ότι η θέα από την κορυφή ήταν εκπληκτική, η οποία οδήγησε στην έννοια του ρετιρέ.
Χωρίς ανελκυστήρες, δεν θα είχαμε τους διάσημους ουρανοξύστες Skylines όπως η Νέα Υόρκη, το Σικάγο και άλλες πόλεις σε όλο τον κόσμο με τεράστιους ουρανοξύστες. Κάθε κτίριο δεν θα ήταν ψηλότερο από 5 ή 6 ορόφους. Οι ανελκυστήρες έχουν μεταμορφώσει πραγματικά τον σύγχρονο κόσμο μας.
Η Pappas Elevators παρέχει όλο το φάσμα των υπηρεσιών σε συστήματα οριζόντιας και κατακόρυφης μεταφοράς εντός κτιρίων.
Ολοκληρωμένες υπηρεσίες: